اكه دنيادست من بود
عشق زيباست
تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
هوانی2فیلم وعـکس3K30
پايدارشاپ2
تنهاي تنهازيرباورون
سکوت دل
اخبارفوتبال و موزيك
♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
کاش یکم بارون بگیره
sarensa
جدیدترین عکس و اخبار
onlylove
فانوس دلهای دریایی
درحسرت وفا
HHخانه عشقHH
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق زيباست و آدرس no-love2lovely.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 97116
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1


تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نويسندگان
اميد

آرشيو وبلاگ
بهمن 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
12 / 4 / 1398برچسب:, :: 6 PM :: نويسنده : اميد
اگه دنیا دست من بود دنیا رو به پات میریختم جای غصه شادیا رو پای گریه هات میریختم اگه دنیا دست من بودخورشیدو برات میچیدم عکس اولین نگاتو روی دریا میکشیدم اگه دنیا دست من بود قصه مون نوشته میشد توی قصه بازیه آدم عاشق فرشته میشد اگه دنیا دست من بود هرچی خوبیه میدیدی به تموم آرزوهات خیلی ساده میرسیدی اگه دنیا دست من بود... اگه دنیا دست من بود... اگه دنیا دست من بود واسه چشمای توکم بود اگه دنیا دست من بود می نوشتم سرنوشتو واسه یه تولد تو هدیه میدادم بهشتو اگه دنیا دست من بود عاشقی تنها نمیموند دیگه هیچ کسی تو دنیا از غمو غصه نمیخوند اگه دنیا دست من بود... اگه دنیادست من بود... اگه دنیادست من بود واسه چشمای توکم بود تموم دنیا رو میدم تو مال من باش این قلب تنها رو میدم تو مال من باش دوست دارم... دوست دارم... با همه ی دردا و اشکاش اگه دنیا دست من بود دنیا رو به پات میریختم جای غصه شادیا رو پای گریه هات میریختم اگه دنیا دست من بودخورشیدو برات میچیدم عکس اولین نگاتو روی دریا میکشیدم اگه دنیا دست من بود... اگه دنیادست من بود... اگه دنیادست من بود واسه چشمای توکم بود

نظرات شما عزیزان:

yasamin
ساعت23:53---12 تير 1391
ممنون از اینکه اومدی به وبلگم و نظر دادی. آره راس میگی عشق زیباست ولی نرسیدنش آدمو داغون میکنه..

y
ساعت19:07---12 تير 1391
سلام امید جون وبلاگت خیلی قشنگه. اگه دلت خواست به وب منم سر بزن . f2ff.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: